Bongo ,reu van 3 jaar in het Asiel Crailoo GEPLAATST

In deze mand kunt u alle sintjes die via het forum een gouden mandje hebben gevonden terugvinden.

Bongo ,reu van 3 jaar in het Asiel Crailoo GEPLAATST

Berichtdoor Hilje » 02 okt 2013 08:10

Afbeelding

http://dierenasiel.net/CRAILO/ONZE%20DIEREN-honden.html

Meer over mij: Ik ben een grote, vriendelijke, lompe lobbes die wel wat loopruimte kan gebruiken. Ik reageer wisselend op andere honden en word daar dan ook beter niet bij in huis geplaatst. Kleine kinderen zijn voor mij geen optie, veel te lomp. Ik heb duidelijke leiding nodig, want als ik dat zelf op neem wordt het een bende. Kortom, ik ben echt een grote lieve hond, maar moet nog wel mijn plaats leren kennen.
Heeft u geen plekje voor mij bij u thuis, maar wilt u mij wel financieel ondersteunen? Regel dit nu>>

Naam: Bongo
Registratienummer: 4359A
Ras: Sint Bernhard
Geboren: 2010
Geslacht: Reu
Bijzonderheden: Zoekt huis met tuin
Geïnteresseerd?: Soms kan een dier dat u graag wilt zien al zijn besproken of geplaatst, terwijl dit nog niet op de site is veranderd. Voorkom daarom teleurstellingen en bel ons éérst voor een kennismaking met het dier van uw keuze. Natuurlijk bent u ook altijd van harte welkom als u, tijdens de openingsuren, zomaar even wilt binnenlopen om bij de dieren te kijken of informatie te vragen.
Telefoon: 0900 2020330
(0,25 per minuut)
E-mail: crailo@dierenasiel.net
Hilje
Moderator

Keer terug naar Geplaatste Sintjesmand