Barracuda KH reu 6 jaar SPOED GEPLAATST!

In deze mand kunt u alle sintjes die via het forum een gouden mandje hebben gevonden terugvinden.

Barracuda KH reu 6 jaar SPOED GEPLAATST!

Berichtdoor Hilje » 02 maart 2013 10:45

Afbeelding

Afbeelding

Van Minnie ( minnie3750@hotmail.com) kregen we de volgende mail :

Even een trieste zaak .... het verleden van deze jonge man is .... niet echt duidelijk ....

Barracuda heeft een stamboom, is een korthaar reu van 6 jaar, zit in de dodengangen van een frans asiel omdat hij rondzwerfde in de straten

Toen ik contact opnam met de fokker zei ze mij dat hij in beslag was genomen, dat ze hem dus wettelijk niet kon terugnemen, verder vind ik niets van hem terug, terwijl ik van de andere in beslag genomen honden alles heb teruggevonden .... raar dus

Hij kan niet met andere honden, haalt echt uit tijdens de wandeling, katten durven we niet testen, naar mensen toe is hij een knuffelbeer, hij heeft gewoon nog niet veel geluk gehad, heeft veel pups lopen van zijn afkomst en is daarna (naar mijn gedacht) gewoon bij het afval gezet (en dat maakt mij nu zoooo boos)

Adoptiekosten voor deze rakker : 125€ gechipt en inentingen in orde (kennelhoest, hondsdolheid ..... )

Een tijdelijk pleeggezin met veel ervaring is ook al goed ,meld u zich daarvoor ook bij Minnie

Alle info kunt u verkrijgen bij Minnie ,u kunt haar contacten via : minnie@3750@hotmail.com

Laten we hopen dat deze jongen daar snel weggehaald kan worden!

Afbeelding
Hilje
Moderator

Re: Barracuda KH reu 6 jaar SPOED GEPLAATST!

Berichtdoor Hilje » 21 apr 2013 09:25

Barracuda is geplaatst en wat wel bijzonder is om te vertellen :

Hij is bij een gezin geplaatst met een autistische zoon ,en deze jongen bloeit helemaal op van Barracuda !

Geweldig dat dit kan :luxe:
Hilje
Moderator

Keer terug naar Geplaatste Sintjesmand