Beer ,jonge l reu ,asiel Den Haag GEPLAATST

In deze mand kunt u alle sintjes die via het forum een gouden mandje hebben gevonden terugvinden.

Beer ,jonge l reu ,asiel Den Haag GEPLAATST

Berichtdoor Hilje » 14 apr 2013 08:56

Afbeelding Afbeelding

Naam: Beer

Rasgroep: Dogachtigen en Berghonden
Ras: Sint Bernard
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: Bruin-wit

Gevonden: Nee
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Onbekend
Kan bij kleine kinderen: Onbekend
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Nee
Kan mee in de auto: Ja

Omschrijving:

Het is al weer even geleden dat wij een Sint Bernard in het asiel hebben gehad. Ergens vinden wij het stiekem te leuk om zo’n grote teddybeer in ons midden te hebben. Zeker tijdens de donkere koude dagen heeft toch iedereen extra behoefte aan een grote knuffelbeer? Maar eigenlijk is het is ook heel sneu om zo’n grote hond in het asiel te zien. De gemiddelde kennel is te klein voor hem en als hij naar buiten wil moet hij een beetje bukken. |

Deze knappe man heeft natuurlijk ook een naam en zijn naam is Beer. Hij is bij ons in het asiel gekomen omdat zijn eigenaar allergisch voor hem bleek.

Van zijn vorige eigenaren weten wij dat hij dol is op zwemmen of door de plassen heen wil rennen of het nou koud of warm is het maakt niets uit! Ook hier heeft hij al gepoedeld in het schelpenbadje!

Ook weten wij dat hij in zijn vorige huis netjes zindelijk was. Hij heeft helaas wel moeite met alleen thuis blijven. Dit zal dus in een nieuw huis extra aandacht vragen en heel rustig moeten worden opgebouwd..

Over het algemeen kan Beer het goed vinden met andere honden. Natuurlijk klikt het met de een beter dan met de ander.

Is deze grote beer welkom bij u in huis? Heeft u genoeg ruimte voor hem? Houdt u er rekening mee dat Beer een grote hond is en dus ook sterk is? Wilt u met deze grote teddybeer de grotere wateren op gaan zoeken zodat hij heerlijk baantjes kan gaan trekken? Vindt u het niet erg dat Beer ook in uw woonkamer o.a. na het drinken wat extra plassen creëert? Weet u zeker dat Beer bij u oud mag gaan worden, maak dan snel een afspraak en laat Beer niet langer wachten!

Haags.Dierencentrum
Lozerlaan 595
2544MC DEN.HAAG
Zuid-Holland

070 366 18 06

Openingstijden:
maandag t/m zaterdag: 12.30 - 15.30 u
Hilje
Moderator

Re: Beer ,jonge langhaar reu ,asiel Den Haag

Berichtdoor Hilje » 14 apr 2013 08:59

Hier nog wat extra info over Beer:
[url]http://www.denhaagdirect.nl/ik-ben-beer-woon-ik-binnenkort-bij-jou//url]

Afbeelding

Ik ben Beer! Woon ik binnenkort bij jou?

Hallo, ik ben Beer en ik ben een Sint Bernard van net twee jaar oud! Ik ben op zoek naar één of meerdere twee benige huisgenoten. Ik zou graag willen intrekken bij relaxte mensen zonder smetvrees. Zelf ben ik namelijk ook best relaxed en inderdaad niet een van de netste. Laten we zeggen dat ik best vies durf te worden en dat als ik heb gegeten en gedronken mijn bek niet zo goed sluit! Ik zou het liefst na een lekkere wandeling, waarbij ik ook het water in ben gegaan, gezellig naast mijn huisgenoot neerploffen op de bank.
Daarnaast zou ik ook graag willen dat mijn toekomstige huisgenoten heel goed bedenken of zij mij de rest hun leven willen blijven houden. Ik heb namelijk al de nodige huizen en plekken van binnen gezien en met mijn twee jaar vind ik het nu wel tijd om mij echt te gaan settelen. Ik weet zeker dat het goed gaat komen, want er zit een stijgende lijn in. De mensen waarbij ik geboren ben waren het ergst. Deze hadden namelijk na een week of acht al spijt van mij en toen moest ik zelfs bij mijn moeder weg. De mensen die mij toen ophaalden deden mij na ongeveer zeven maanden weg omdat ik nog al groot bleek te worden. Ik moet zeggen dat ook ik wel verbaasd was hoe groot ik werd, maar aan de andere kant was mijn moeder ook niet klein. De mensen die mij daarna in huis namen, brachten mij na 15 maanden naar het Haags Dierencentrum vanwege een allergie!
Ik moet toegeven dat ik zelf ook een keer de mist in ben gegaan. Niemand van mijn vorige huisgenoten heeft mij geleerd goed na te denken voor te handelen. Ze namen mij in huis en deden mij vervolgens weer weg. Na een maand in het HDC te hebben gezeten, werd ik opgehaald door mensen die al een Sint Bernard reu hadden. In eerste instantie klikte het best tussen mij en mijn soortgenoot. Ik mocht daar op de bank liggen en we gingen veel wandelen. Echter klikte ik na verloop van een aantal dagen niet meer zo met hem. Zij hebben dan ook met pijn in hun hart afscheid van mij genomen en mij teruggebracht naar het HDC. Als ik er zo over nadenk , ben ik misschien een beetje dom geweest en had ik eerst beter moeten nadenken.
Maar goed, ik ben dus nog beschikbaar en zoekende!! Dus herkent u zich in bovenstaande omschrijving en ziet u mij wel zitten? Neem dan snel contact op met mijn verzorgers!!
Hilje
Moderator

Keer terug naar Geplaatste Sintjesmand