Nieuwpoort 2012 26 augustus

Hondengerelateerde evenementen: Show, benefiet, opendeurdag,..

Re: Nieuwpoort 2012 26 augustus

Berichtdoor minnie » 27 aug 2012 09:56

zo hier zijn we weer terug van 3 dolle dagen, doodmoe, overal spierpijn (regen en wind) maar we zijn redelijk happy :wubby: :wubby:

ongeveer 2400€ opgehaald, daar moet natuurlijk de aankoopprijs van onze spulletjes nog af, maar al bij al toch een goed resultaat :banana:

Vrijdag goed weer gehad, zaterdag een beetje regen maar toch nog goed, en dan zondag :shock: regen en rukwinden, we hingen met 3 aan onze partytent zodat die niet ging vliegen :crazy: ik kon niets tentoonstellen want alles ging de lucht in :crazy:

Tegen de middag ging het gelukkig weer beter :D

Marc en Adrie waren er zaterdagochtend al vroeg bij met een grote bannière (die we zondag door de wind weer niet meer konden ophangen :boos: ) en meteen de daad bij het woord, ze brengen de bannière en hangen ze meteen op :blush: wat een mannen hé die 2 :knuffel: en Quirindi is al zo groot geworden :shock:

Anne Marie en Saskia hadden hun bestelling al doorgegeven en de levering werd gedaan door onze sintjes met de bolderkar :laughingtears: want het is wel zwaar zo'n betonnen beeldje hé :laughingtears:

Ook Ellen en Dick waren zondag van de partij, wat een witte sintjes hebben die zeg :shock: :shock: mooie èchte sintjes honden die 2 :wubby: :wubby:

Het was echt druk druk zondag namiddag, dus niet echt tijd om met iedereen bij te praten zoals ik zou gewild hebben :cry: we hebben gelukkig wel enkele geredde sintjes teruggezien en dat is natuurlijk altijd leuk :banana: ook mijn charmeur Helios was van de partij :wubby:

Later komen de fotos en nog meer nieuws, nu ben ik nog even bekaf :D

Dus nogmaals, bedankt aan iedereen die aan onze stand spulletjes is komen kopen :wubby: :wubby: en ook bedankt voor de bons voor het voer natuurlijk, we hebben er heel wat opgehaald en dit helpt ons ècht wel enorm vooruit :luxe:
Afbeelding
minnie
Lompe Loebas
Lompe Loebas

Re: Nieuwpoort 2012 26 augustus

Berichtdoor saskia » 29 aug 2012 20:30

Goh minnie, wat tof dat je goede opbrengst hebt binnen gehaald, helemaal leuk! :happy: :luxe:
Ik hoorde al dat je echt maanden en maanden van te voren zo druk bent geweest met alle voorbereidingen :shock:

:respect:

Ik ben erg blij met het betonnen st bernard beeldje, dat was een verassing van Marc en Adrie :lief:

Wat zul je moe zijn geweest na deze hectische dagen...
Groetjes, Saskia.

Mijn motto: "Beter verwend, dan verwaarloosd"

Afbeelding
saskia
Bergbeklimmer
Bergbeklimmer

Vorige

Keer terug naar Hondenplezier